niedziela, 16 grudnia 2012

Pyszne słodkości od coslodkiego.com.pl. Słodycze z Ameryki.



Jakiś czas temu otrzymałam do testów bardzo słodką paczuszkę od
coslodkiego.com.pl. W sklepie znajdziemy przeróżne słodkości (i nie tylko) z USA. Jeżeli tak jak ja jesteście łasuchami, ten post jest dla Was. Uwaga! Post nie jest odpowiedni dla osób na diecie ;)!



Jesteście ciekawi mojego zdania?





Reese's Big Cup - to największa wersja babeczki Reese's z mlecznej czekolady Hershey's, wypełnionej po brzegi masłem orzechowym.
Cena: 6,79 zł

Reese's Miniatures - miniaturowy kubeczek z mlecznej czekolady Hershey's, wypełniony po brzegi masłem orzechowym. 
Cena: 0,89 zł


Pokochałam masło orzechowe, a tutaj jest go naprawdę sporo. 
Czekolada którą babeczki są oblane jest mleczna, miękka i słodka co doskonale współgra ze słonym masłem orzechowym.
Nie ma się co zastanawiać, Reeses naprawdę warto spróbować, dla niepowtarzalnego smaku i sporej ilości masła orzechowego w środku.



Butterfinger Mini - Butterfinger - to chrupiący batonik z masła orzechowego, cukru kandyzowanego polany mleczną czekoladą. Znajduje się w TOP 10 najlepiej sprzedających się batonów w USA!1,39 zł / sztuka

Czekolada, którą został polany Butterfinger nie zrobiła na mnie wrażenia (jestem miłośniczką mocno mlecznej czekolady). Połączenie masła orzechowego z kandyzowanym cukrem odrobinę przypomina mi w smaku orzechową chałwę.



MilkyWay Magic Stars - Pyszne,małe czekoladowe gwiazdki. Wszyscy je znają i kochają.
Przypomnij sobie smak dzieciństwa!
Cena: 4,59 zł / 33 g

Czekoladowych Magic Stars od MilkyWay chyba nie trzeba nikomu przedstawiać. To smak mojego dzieciństwa, lubię je za sam wygląd i  świetne wesołe minki. Magic Star to gwiazdki z pysznej mlecznej czekolady. 





Twizzlers Strawberry (single) -  to najpopularniejsze amerykańskie żelki/lukrecje o smaku truskawkowym. 
Nie zawierają żelatyny.
Cena: 1,29 zł / sztuka

Bardzo lubię żelki i truskawki dlatego ucieszyłam się na widok Twizzlers. Twizzlers Strawberry wyglądał bardzo apetycznie i miał delikatny zapach.  Nie jest to jednak żelka, która jest twarda i którą można rzuć, wręcz przeciwnie - Twizzlers okazał się bardzo miękki. Smak truskawek jest praktycznie niewyczuwalny. 






Wrigley's Extra Dessert Delights Orange Cream Pop - to guma o niewiarygodnie pysznym smaku lodów śmietankowych w polewie pomarańczowej.

W opakowaniu znajdziemy 15 listków gumy o smaku lodów śmietankowych w polewie pomarańczowej. Podczas żucia najbardziej wyczuwalny jest jednak smak owocowy, który utrzymuje się przez dosyć długi czas. Gumy są bardzo słodkie. Całkiem ciekawe i smaczne ;)




Twix Peanut Butter - Czekoladowe ciastko pokryte masłem orzechowym, polane mleczną czekoladą.
Cena: 6,99 zł

Naszego polskiego Twixa z karmelem zna chyba każdy. PB również oblany jest bardzo dobrą mleczną czekoladą jednak w środku znajduje się ciemne ciasto i masło orzechowe. Jest smaczny, ale chyba i tak bardziej odpowiada mi wersja z karmelem.


Galaxy Cookie Crumble - Delikatna czekolada Galaxy z kawałkami chrupiących ciasteczek.
Cena: 5,29 zł / 45 g

Mogę z czystym sumieniem powiedzieć, że to najlepsza czekolada jaką w życiu jadłam! Bajecznie mleczna, rozpływająca się w ustach i o odpowiednim poziomie słodyczy. To jeszcze nie koniec, gdyż poza wyśmienitą czekoladą możemy rozkoszować się kawałkami pysznych i chrupiących ciasteczek



,,Stworzyliśmy cosslodkiego.com.pl z myślą o ludziach, którzy wymagają od życia czegoś więcej, a słodycze to dla nich odskocznia od codzienności,tabliczka pysznej czekolady to relaks i ukojenie zmysłów. W naszym sklepie znajdziesz słodycze, które wycofano z polskich sklepów, bądź nigdy się w nich nie pojawiły, a znane są na całym świecie ze swej najwyższej jakości i smaku. Mamy nadzieję, że u Nas zaspokoisz żądze swojego podniebienia."

Zapraszam na zakupy!

5 komentarzy:

  1. Pyyyszne! Na pewno by mi smakowało. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też chce! uwielbiam amerykańskie słodycze! a masło orzechowe z galaretką winogronową... mmm cudo! szkoda, że tak drogo

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie dziwota dlaczego amerykanie mają problemy z kilogramami... :)

    OdpowiedzUsuń